Programatická reklama v Česku: 64%-ný podiel na display reklame a medziročný rast o 25%

Programaticky obchodovaná reklama v Česku mala vlani 64%-ný podiel na display reklame a medziročne vzrástla o 25%. Podľa českého združenia SPIR programaticky obchodovaná reklama, ktorá sa týka priestoru v reklamných obsahových sieťach a RTB spôsobu predaja, spolu tvorila 64% podiel z celej display reklamy (15,58 mld. Sk v cenníkových cenách) a medziročne vzrástla o 25%.



Celkový objem internetovej inzercie v Českej republike dosiahol v roku 2019 viac ako 34 miliárd korún, čo je doteraz najväčší objem investícií zadávateľov do online reklamy s najväčším medziročným absolútnym nárastom o 5,8 mld. Sk. Oproti roku 2018 ide o 20% nárast.


Prečítajte si aj: Prečo kupovať a predávať online reklamu programaticky


Podľa doteraz posledných dát Združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia sa v prvom polroku 2019 „automatizovaným nákupom, čiže programmaticky nakupovalo 19% display reklamy, a medziročne táto forma nákupu dosiahla 20% rast”.

Zdroj: http://www.inzertnivykony.cz/


Poznáte typy obchodov pri nákupe digitálnej reklamy? 

Typy obchodov pri nákupe digitálnej reklamy

Typy obchodov pri nákupe digitálnej reklamy. Zdroj: https://www.thinkwithgoogle.com/


 

Už ste čítali?

  • Malým podielom homeoffice k nižšej produktivite?
    Malým podielom homeoffice k nižšej produktivite?

_