Zvýšte vaše príjmy z programatickej reklamy

Ponúkame poradenstvo pre online médiá pri programatickom predaji v prostredí Google Ad Managera: Yield management a cenotvorbu v Ad Exchange, zaškolenie na predaj cez Preferované dohody a Privátne aukcie, Programmatic Guaranteed, Exchange Bidding; predaj natívnej plošnej reklamy, automatizovaný i personalizovaný reporting. Kontakt: sikovnyweb.sk/kontakt/.


Prečo kupovať a predávať online reklamu programaticky

Prečo kupovať a predávať online reklamu programaticky? Nuž - lebo je to efektívnejšie a lacnejšie. V konečnom dôsledku to stojí menej peňazí obe strany: Médiá i inzerentov. V čom konkrétne je to však zaujímavé pre obe strany? Z pohľadu inzerenta Inzerent si pre programatickú kampaň vyberie cez informačný systém médiá (webstránky), kde svoju reklamu hodlá cielene zobraziť v konkrétnych sekciách, overí dostupnosť inventára, zameria (zacieli) kampaň na užívateľov s konkrétnymi záujmami či relevanciou voči pripravovanej kampani, vyberie si rôzne umiestnenie či veľkosti reklamnej plochy, nasmeruje ju napríklad len na mobilné zariadenia a nahrá svoje inzeráty do systému ...
>> prejsť na celý článok

Ďalšie poradenské články

  • Prečo robiť preferované dohody s cenovou granularitou
    Prečo robiť preferované dohody s cenovou granularitou

Zdieľať