Zvýšte vaše príjmy z programatickej reklamy

Ponúkame poradenstvo pre online médiá pri programatickom predaji v prostredí Google Ad Managera: Yield management a cenotvorbu v Ad Exchange, zaškolenie na predaj cez Preferované dohody a Privátne aukcie, Programmatic Guaranteed, Exchange Bidding; predaj natívnej plošnej reklamy, automatizovaný i personalizovaný reporting. Kontakt: sikovnyweb.sk/kontakt/.


Prečo kupovať a predávať online reklamu programaticky

Prečo kupovať a predávať online reklamu programaticky? Nuž - lebo je to efektívnejšie a lacnejšie. V konečnom dôsledku to stojí menej peňazí obe strany: Médiá i inzerentov. V čom konkrétne je to však zaujímavé pre obe strany? Z pohľadu inzerenta Inzerent si pre programatickú kampaň vyberie cez informačný systém médiá (webstránky), kde svoju reklamu hodlá cielene zobraziť v konkrétnych sekciách, overí dostupnosť inventára, zameria (zacieli) kampaň na užívateľov s konkrétnymi záujmami či relevanciou voči pripravovanej kampani, vyberie si rôzne umiestnenie či veľkosti reklamnej plochy, nasmeruje ju napríklad len na mobilné zariadenia a nahrá svoje inzeráty do systému ...
>> prejsť na celý článok

Kontaktujte nás

Pre objednanie zhotovenia Šikovného webu alebo poradenstva vyplňte a odošlite, prosím, nasledujúci formulár. Jeho odoslaním akceptujete Zásady nakladania s osobnými údajmi uvedené pod formulárom.

_

Vyplnením kontaktného formulára alebo objednávky odberu nových článkov poskytujete stránke sikovnyweb.sk svoje osobné údaje (meno, priezvisko, emailová adresa, ďalej len “vaše osobné údaje”) pre účely služieb zákazníkom, nie však na marketingové účely. Môžete požiadať o vymazanie vašich osobných údajov ktoré ste nám zaslali vyplnením tohto formulára v minulosti. Vaše osobné údaje neposkytujeme tretím stranám a uchovávame len po dobu nevyhnutnú na odpoveď na vašu požiadavku zaslanú v našom kontaktnom formulári, najviac však po dobu 30 dní; v prípade odberu článkov z blogu Šikovný web počas abonovania odberu (do jeho zrušenia samotným užívateľom; zrušenie odberu je možné v každej notifikácii - odbere nového článku na email užívateľa zadaný užívateľom do formulára pri objednávke odberu nových článkov).


Ďalšie poradenské články

  • Malým podielom homeoffice k nižšej produktivite?
    Malým podielom homeoffice k nižšej produktivite?