O priemerných cenách programatického nákupu

Photo: Pixabay.com
IAB Slovakia zverejnila začiatkom júla zajímavý článok na tému programatik na Slovensku. Sú v ňom aj informácie o priemerných cenách programatického nákupu.

V článku nás zaujalo okrem iného aj to, že „Cena za 1000 viditeľných zobrazení reklamy (CPMv) cez programmatic dosahuje 1,42 Eur a cena ze preklik (CPC) sa pohybuje na úrovni 0,26 Eur. Najdrahším programmatic reklamným formátom je in-stream video reklama, kde CPM dosahuje až 5,36 Eur, ale zároveň vysoký click-rate.“ Článok stojí za prečítanie aj preto, že sa zaoberá výzvou „Podporme slovenský internet, sme v tom spolu“. Viac sa dočítate v článku Programatický nákup môže pomôcť slovenským médiám.

Zdroj: https://www.iabslovakia.sk/tlacove-centrum/


Hlasujte v ankete Šikovného webu


 

Už ste čítali?

  • Malým podielom homeoffice k nižšej produktivite?
    Malým podielom homeoffice k nižšej produktivite?

_