O priemerných cenách programatického nákupu

Photo: Pixabay.com
IAB Slovakia zverejnila začiatkom júla zajímavý článok na tému programatik na Slovensku. Sú v ňom aj informácie o priemerných cenách programatického nákupu.

V článku nás zaujalo okrem iného aj to, že „Cena za 1000 viditeľných zobrazení reklamy (CPMv) cez programmatic dosahuje 1,42 Eur a cena ze preklik (CPC) sa pohybuje na úrovni 0,26 Eur. Najdrahším programmatic reklamným formátom je in-stream video reklama, kde CPM dosahuje až 5,36 Eur, ale zároveň vysoký click-rate.“ Článok stojí za prečítanie aj preto, že sa zaoberá výzvou „Podporme slovenský internet, sme v tom spolu“. Viac sa dočítate v článku Programatický nákup môže pomôcť slovenským médiám.

Zdroj: https://www.iabslovakia.sk/tlacove-centrum/


Prečítajte si aj: Yieldmanagement: Optimalizujeme ceny inventára


Hlasujte v ankete Šikovného webu


Prečo kupovať a predávať online reklamu programaticky

Prečo kupovať a predávať online reklamu programaticky? Nuž - lebo je to efektívnejšie a lacnejšie. V konečnom dôsledku to stojí menej peňazí obe strany: Médiá i inzerentov. V čom konkrétne je to však zaujímavé pre obe strany? Z pohľadu inzerenta Inzerent si pre programatickú kampaň vyberie cez informačný systém médiá (webstránky), kde svoju reklamu hodlá cielene zobraziť v konkrétnych sekciách, overí dostupnosť inventára, zameria (zacieli) kampaň na užívateľov s konkrétnymi záujmami či relevanciou voči pripravovanej kampani, vyberie si rôzne umiestnenie či veľkosti reklamnej plochy, nasmeruje ju napríklad len na mobilné zariadenia a nahrá svoje inzeráty do systému ...
>> prejsť na celý článok

 

Už ste čítali?

  • Malým podielom homeoffice k nižšej produktivite?
    Malým podielom homeoffice k nižšej produktivite?

_