Najnovšie z blogu Šikovný web

twitter linkedin custom facebook 

Ako pripraviť tímy na prijatie programatických technológií

Photo: Pixabay.com
Indickí odborníci na programatik z Googlu - Dushyant Khare, SEA & India Director of Global Partnerships a Aman Chawla, SEA Programmatic Lead vo svojom blogu Insights for publishers: How to enable programmatic success vlani na jeseň opísali, ako môžu vydavatelia transformovať a pripraviť svoje tímy na prijatie programatických technológií. Prejsť na článok

Prečo píšem blog o programatickej reklame

Photo: Pixabay.com
Predaj a nákup programatickej reklamy rok od roka rastie na úkor iných mediatypov i digitálnych kanálov, no tempo programatickej osvety sa u nás pod Tatrami adekvátne nezvyšuje. Prejsť na článok

Šanca na integráciu oddelených predajných tímov

Photo: Pixabay.com
V čase kedy by vydavateľské domy mali integrovať online tímy pre priamy a programatický predaj, u publisherov stále fungujú aj oddelené tímy obchodníkov primárne pre predaj printovej reklamy. Prejsť na článok

Päť podstatných prvkov kontroly pri programmatic guaranteed dealoch

Photo: Pixabay.com
Kompatibilita systémov pri programatických zaručených dohodách je výhodou pre kupujúceho i predávajúceho. Čo možno cez systémy od Googlu (DV360 a Ad Manager) kontrolovať na oboch stranách nákupného reťazca? Prinášame päť podstatných prvkov kontroly pri programmatic guaranteed dealoch. Prejsť na článok

Google o poplatkoch za Ad Manager: Publisherom ostáva viac ako 95 percent

Photo: Pixabay.com
Bonita Stewart, Vice President, Global Partnerships, Google píše na blogu o tom, koľko peňazí ostáva vydavateľom za používanie Google Ad Managera pri priamych rezerváciách i programatickom predaji. V priemere to má byť viac ako 95 percent. Prejsť na článok

O priemerných cenách programatického nákupu

Photo: Pixabay.com
IAB Slovakia zverejnila začiatkom júla zajímavý článok na tému programatik na Slovensku. Sú v ňom aj informácie o priemerných cenách programatického nákupu. Prejsť na článok

Prečo inzerenti nakupujú reklamu programaticky

Photo: Pixabay.com
Dnes sa pozrime na to, ako si inzerent môže svoju reklamu zacieliť v systéme na nákup reklamy a prečo vlastne inzerenti nakupujú reklamu programaticky Prejsť na článok

Neprehliadnite

Jerry Miller má asi pravdu

Jerry Miller má asi pravdu
Jerry Miller, Head of Revenue Intelligence for the Americas at Google, má asi pravdu. Vo svojom blogu píše o veľmi blízkej budúcnosti Programatických zaručených transakcií. O tom prečo, a o tom ako vyťažiť maximum z Programmatického predaja. Prejsť na článok >>>

Aj vy to poznáte? Hlavné je naplniť fond pracovného času

Aj vy to poznáte? Hlavné je naplniť fond pracovného času
Aj vy to poznáte? Hlavné je naplniť fond pracovného času. Vysoko kvalifikovaní jednotlivci, ktorí vykonávajú činnosti s nízkou hodnotou ako jedna z ôsmich kategórií plytvania v tradičnom procese online obchodu cez priame rezervácie. Prejsť na článok >>>

Desatoro o tom, kedy začnete naozaj profitovať z programatiku

Desatoro o tom, kedy začnete naozaj profitovať z programatiku
Pre webové médiá je programatik na Slovensku realitou. Pre niektoré viac, pre niektoré menej. Kedy však z neho začnete naozaj profitovať aj vy? Vytvorte si víziu, nástroj a tím. A začnite naozaj predávať programaticky. Prejsť na článok

O strojoch a našom čase

O strojoch a našom čase
Prečo je priame programatické obchodovanie významne časovo úspornejšie ako priamy neprogramatický obchod s online reklamou? Prejsť na článok >>>

Šikovný web je blog o programatickej reklame.

Viac článkov zo Šikovného webu